środa, 28 maja 2014

Kilka ważnych spraw :D

Przeprosiny:
Przepraszam Was, że nie dodaję rozdziału, ale brak weny. I trochę pogubiłam się w czasie w jakim znajduje się teraz Bella. Przeczytam sobie wszystkie rozdziały i będę pisać dalej. Mam nadzieję, że wciąż jesteście ze mną i moimi książkami.
Drugi blog
http://hurt-harrystyles-ff.blogspot.com/ - drugi blog. Zapraszam. Tutaj rozdziały dodawane są często, gdyż jest inspirowany innymi blogami tj:
  • After
  • Black
  • Black Angel
  • Fighter
  • Deal
  • Monster Inside Him
  • Dark
  • Knockout
  • Baby Doll
  • Need You Angel
  • Irresistible
  • Prisoners
  • i wiele innych typu ciemnych charakterów.

Kontakt:
Jeśli chcecie być informowani o dodaniu rozdziału piszcie na mojego aska.
"Hurt" - jeśli chodzi o rozdziały na Hurt
"Bella" - jeśli chodzi o rozdziały na Bella
"Oba" - Jeśli chcecie być informowani o obu blogach.

Playlista:
Dodałam playlistę, aby lepiej się czytało. Jeśli naciśniecie na cztery kreski w prawym górnym rogu wyświetli się wam lista piosenek. Odtwarzane są losowo!

Komentowanie:
Wiem, że to robi się nudne: "czytasz=komentujesz"
Ja was do niczego nie zmuszam, ale to na prawdę pomaga. Choćby komentarz ":)" motywuje. To zajmuje mniej niż minutę.

Do Al Brown i osób posiadających z nią jakikolwiek kontakt!:
Nie mogę czytać twojego bloga, który jest jednym z moich ulubionych. Proszę Cię skontaktuj się ze mną. :D

Pozdrawiam Louisowa OneD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz