czwartek, 26 grudnia 2013

Rozdział 1 "Decyzja"

Po skończeniu szkoły muzycznej zdecydowałam się zostawić wszystko w Polsce i wyprowadzić się na jedną z najbogatszych ulic
w Londynie. Wszystkie domy były zajęte, ale na szczęście
w nieszczęściu zmarła moja ciotka. Zostawiła mi w spadku piękny dom. Bardzo bałam się reakcji rodziców na wieść o wyprowadzce. Rodzice po ciężkich negocjacjach zdecydowali się wspierać mnie.
Dali mi pieniądze na samolot, oraz na wyposażenie domu.
Podziękowałam im całując ich w czółko. Pobiegłam do pokoju, aby
spakować wszystkie swoje rzeczy. Gdy byłam już gotowa poprosiłam rodziców o odwiezienie na lotnisko. Rodzice chętnie się zgodzili.
Na lotnisko dostaliśmy się w 30 minut. Czekaliśmy jeszcze jakąś 1h na samolot. W tym czasie wspominaliśmy stare czasy. Gdy miałam wchodzić do samolotu, rodzice dali mi wisiorek z otwieranym serduszkiem. W środku było zdjęcie moich rodziców z małą Bellą na rękach. Dali mi również kartkę z napisem GB 29 LON. Zastanawiałam się co to jest. Ale nie zdążyłam zapytać gdyż kartkę przeczytałam już w samolocie. Ciężko mi było się z nimi żegnać. Cały lot przespałam.

 
 
proszę o komentarze :D

5 komentarzy i kolejne :D

7 komentarzy:

  1. Zgapiłaś imagin od innej bo gdzieś już to czytałam -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe że czytałaś moje. :D Było na 2 fp na fb i na jeszcze jednym blogu :D

      Nie czytam Imaginów więc nie miałam jak zgapić, A poza tym napisałam to pół roku temu . :DD I to jest książka nie imagin :D

      Usuń
  2. Kiedu nastepne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak bd 5 komentarzy :D

      A jak ten może być ? Kolejne są lepsze :D (i dłuższe)

      Usuń
  3. noo cudowne <3 szkoda, ze takie krótkie :(
    mimo wszystko czekam na te następne, które będą dłuższe :*
    skoro już jestem to zapraszam http://a-walk-a-remember.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń