wtorek, 31 grudnia 2013

Liebster Award

Liebster Award
„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”
 

Zostałam Nominowana przez autorkę bloga http://hazzastyles-opowiadanie.blogspot.com/
Bardzo dziękuję za nominację :D

1. Od kiedy jesteś Directioner i dlaczego?
Directioner jestem od 20 lutego 2012 21:50
Wtedy pierwszy raz usłyszałam OWOA. Jakoś do mnie trafiła. Pragnęłam słuchać One Direction. I tak kupiłam ich płytę. Miesiąc później zaczęłam pisać książkę o nich. Ta, która jest na blogu. Zapraszam do czytania i komentowania. <3


2.Co skłoniło Cię do napisania bloga?
Chciałam podzielić się z wami moją wyobraźnią. Pisząc moją książkę wcielam się w bohaterkę. Opisane są w niej moje marzenia.
 3.Jakie są twoje zainteresowania?Zainteresowania ? Hmmm.. Sport. Od 9 lat trenuję badmintona.
Śpiewam. Niestety nie umiem tańczyć. :/

4.Ulubione jedzenie i picie?
 
Jedzenie : Kuchnia Polska. :D
Picie : Woda <3

5.Jaki jest twój styl?Mój styl ?
Lubię chodzić ubrana luźno, tak aby było mi wygodnie. Według mnie najwygodniej jest w rurkach, jakaś luźna bluzka, lub podkoszulka i koszula np. w kratę :D
6.Ulubiona piosenka?

Tak szczerze to nie mam ulubionej, mam ich kilka.
np. 1D - torn (cover), over again, midnight  memories, she's not afraid, last first kiss, happily, little white lies, story of my life, best song ever, nobody compares, Alive, another world.

Uwielbiam również Rihannę :D
The Monster *,* , what now, right now :D

Imagine dragons.

Szereg Słów i Rasta - jej smak.

Miuosh ♥ - róża z betonu. :D

I wiele innych.
7.Masz zwierzaka? Jak tak, to jakiego?





Nero *.* ( mieszanka Rottweiler'a i jamnika)




8.Ulubiony kolor?
 

Mam dwa :D

Niebieski i Czerwony ♥
9. Twoi idole ?
 

One Direction i Rihanna
 

10.  Wiek i imię ?
17 i Magdalena
11. Ulubiony program TV ?
Wkręciłam się w Violettę :D


Dziękuję jeszcze raz za nominację :D
Kocham Was ! ♥

Louisowa OneD
 
 

1 komentarz:

  1. twój blog został nominowany do "Liebster Award" :*
    więcej informacji --> http://a-walk-a-remember.blogspot.com/2013/12/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń